сряда, 30 януари 2008 г.

Уроци по английски

В момента посещавам организираният от фирмата курс по английски език. Провежда се от British Council. Преподавателите са British native speakers и е много хубаво да ги слуша човек. Разбира се има доста особености в говора им.

В началото имаше много приятен тест и 3 минутно събеседване, след което се оказа, че аз ще бъда в advanced групата - can you believe it?! :-)

Часовете са във вторник и четвъртък вечерта и мисля да споделям някои интересни неща за английският език тук. Надявам се да са интересни, а ако не са - поне аз ще си ги науча като ги описвам тук ... нали знаете за Пирамидата на Ученето? Не? Добре - на български звучи така:

"Учих, но забравих, видях и запомних, направих го и го разбрах." [И. Драголова, 2002 ]

Робърт Кийосаки го описва по подобен начин, но това горе ми харесва повече и ще го оставя ... пък си е и българско.

И така очаквайте скоро първите ми уроци по английски език.

Stay tuned!

1 коментар:

Анонимен каза...

Здравей скъпи приятелю,

Аз съм англичанин и живея от година в България.Макар и не англичанин
в New York,а в BG разбира се трудно е свикването с български език и нрави.

Това е хубава идея да обменяш знания с други хора и да им помагаш.
Аз случайно намерих твой блог и ще следя твой статии и ще обменям знаниe и аз.

Поздрав,
Englishman in BG